Lees onze privacyverklaring. Neem voor vragen gerust contact met ons op.
Neem contact opPRIVACYVERKLARING PARENTS INC.
Parents Inc. vindt jouw privacy erg belangrijk. Wij zullen jouw gegevens dan ook op een veilige manier verwerken en gebruiken, geheel volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In deze privacyverklaring leggen wij aan jou uit welke gegevens wij van jou verzamelen en waarom wij dit doen. Ook kun jij in deze verklaring lezen wat jouw rechten met betrekking tot deze verwerking zijn. Voor vragen over jouw privacy mag je contact opnemen via info@parentsinc.nl.
Artikel 1 Wie zijn wij?
Parents Inc. is een Vennootschap onder Firma, gevestigde Rotterdam aan de Nieuwe Binnenweg 75c. Wij staan ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 75177838. Wij zijn de verwerkingsverantwoordelijke van jouw persoonsgegevens.
Artikel 2 Welke gegevens gebruiken wij?
Hier kun jij een overzicht vinden van de gegevens die wij van jou verwerken, waarom wij dit doen, welke juridische grondslag wij hebben om deze gegevens van jou te mogen verwerken en hoe lang wij deze gegevens zullen bewaren.
Wij verwerken van jou als opdrachtgever jouw naam, functietitel, bedrijfsnaam met bijbehorende Kamer van Koophandel gegevens, adres, e-mail, telefoonnummer en andere gegevens die nodig zijn om onze diensten optimaal aan jou te kunnen leveren. Wij gebruiken deze gegevens om van jou een tevreden klant te maken gedurende de looptijd van onze overeenkomst. Wij bewaren deze gegevens tot 7 jaar na het einde van onze overeenkomst.
Wanneer wij een training, workshop of traject voor jou verrichten, verwerken wij tevens de namen, e-mailadressen en telefoonnummers van de deelnemers.
Daarnaast kunnen wij de functietitel, eventuele verlofdatum en gespreksverslagen bijhouden.
Wanneer jij als deelnemer aan een e-learning overige informatie deelt, zal deze worden bewaard zolang jij in de e-learning zit.
Voor facturatie en de financiële administratie verwerken wij jouw naam, bedrijfsnaam met bijbehorende Kamer van Koophandelgegevens en btw-nummer, factuuradres, e-mail, Peppol gegevens, bankgegevens en openstaande saldo. Zonder deze gegevens kunnen wij jouw betaling niet verwerken. Volgens een wettelijke verplichting van de Belastingdienst dienen wij deze gegevens 7 jaar te bewaren. Na deze periode zullen wij deze gegevens van jou verwijderen dan wel anonimiseren.
Wanneer jij onverhoopt een klacht hebt over onze dienstverlening, zullen wij jouw naam, e-mailadres, telefoonnummer en inhoud van en communicatie omtrent de klacht verwerken om tot een zo goed mogelijke oplossing voor jou te komen. Wij verwijderen deze gegevens 1 jaar na afronding van de overeenkomst.
Wij hebben een commercieel belang om enkele persoonsgegevens van jou te gebruiken voor marketingdoeleinden. Wij verwerken jouw naam, e-mail en telefoonnummer voor direct marketing. Wij zullen deze gegevens verwijderen zodra jij je uitschrijft van onze nieuwsbrief of aangeeft niet meer door ons benaderd te willen worden.
Om deze website mogelijk te maken en te optimaliseren gebruiken wij analytics diensten. Wij hebben een commercieel belang om jouw surfgedrag en daarmee samenhangende gegevens te gebruiken om onze service te analyseren en waar nodig te verbeteren. Wij zullen jouw gebruik van onze website tracken met Google Analytics en zijn hierbij aan de bewaartermijnen van deze partij gebonden.
Deze dienst maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine stukjes informatie die bij het bezoek van onze website worden meegestuurd aan jouw browser en vervolgens op de harde schijf of in het geheugen van het apparaat waarmee jij onze website bezoekt worden opgeslagen. Deze cookies zullen jouw apparaten niet beschadigen. Je leest hier meer over in ons cookiestatement.
Om het plaatsen van recensies over onze diensten mogelijk te maken, verwerken wij de inhoud van jouw bericht met indien gewenst jouw naam en functietitel. Recensies over onze diensten kunnen wij op onze website en social mediakanalen plaatsen uit commercieel belang en zullen wij verwijderen wanneer deze niet meer representatief zijn voor onze bedrijfsvoering of jij hier een verzoek toe doet.
Wanneer jij contact met ons op wilt nemen via de website, vragen wij om jouw naam en e-mail. Met het versturen van het contactformulier worden deze gegevens, evenals jouw ip-adres, zichtbaar voor ons zodat wij contact met jou op kunnen nemen. De gegevens van een verzonden contactformulier verwijderen wij zodra de contactvraag is afgerond, tenzij hier een overeenkomst uit voortvloeit.
Wanneer jij je inschrijft voor een van onze webinars, trainingen, wachtlijsten of weggevers, vragen wij om jouw naam en e-mailadres. Zo kunnen wij jou toelaten tot de desbetreffende content en eventueel van verdere informatie rondom het onderwerp dat hier is besproken voorzien. Wij verwijderen deze gegevens na afronding van datgene waarvoor jij je had ingeschreven. Indien het een betaalde webinar, training of workshop betreft, verwerken wij tevens jouw factuurgegevens. Deze gegevens bewaren wij 7 jaar conform de regels van de Belastingdienst.
Ten behoeve van jouw persoonlijke account in de leeromgeving verwerken wij tot slot een wachtwoord. Wij slaan dit wachtwoord versleuteld op in combinatie met jouw e-mailadres en/of gebruikersnaam. Dit doen wij om beveiligingsfraude te voorkomen. Wij bewaren deze accountgegevens, evenals de eventuele reacties die jij in de community plaatst, totdat jij jouw account verwijdert of geen toegang meer hebt tot de content. Deze gegevens zijn ook door het platform Pluvo in te zien.
Artikel 3 Hoe verkrijgen wij deze gegevens?
Bovenstaande gegevens hebben wij van jou als klant, contactpersoon of websitebezoeker verkregen, omdat jij deze gegevens aan ons hebt verstrekt.
Daarnaast kan het zijn dat wij jouw gegevens verwerken wanneer jij aanwezig bent bij een training of workshop die wij verzorgen of jij werkzaam bent bij een bedrijf waar wij advieswerkzaamheden voor verrichten.
Ook kunnen wij gegevens doorkrijgen van een zorgverzekeraar.
Artikel 4 Welke rechten heb jij met betrekking tot deze gegevens?
De Algemene Verordening Gegevensbescherming heeft jou een aantal rechten gegeven met betrekking tot de persoonsgegevens die jij door ons laat verwerken.
Om gebruik te maken van jouw rechten kun je een verzoek sturen, voorzien van een kopie van jouw identiteitsbewijs (met afgeschermd BSN en pasfoto), naar info@parentsinc.nl. Wij zullen jouw verzoek zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 kalenderdagen, beoordelen. Wanneer wij niet aan jouw verzoek kunnen voldoen, zullen wij jou laten weten waarom wij jouw verzoek afwijzen.
Artikel 5 Wie ontvangen jouw gegevens?
Wij zullen jouw gegevens niet verstrekken aan derde partijen, tenzij dit nodig is voor de bedrijfsvoering of vanuit een wettelijke verplichting vereist is. Jouw gegevens kunnen voor uitvoering van de overeenkomst worden doorgegeven aan verwerkers en externe adviseurs. Wij sluiten met deze derde partijen verwerkersovereenkomsten om jouw privacy optimaal te beschermen. Wij zullen jouw gegevens niet doorverkopen aan derden.
Voor bepaalde opdrachten kan het zijn dat wij in samenwerking met andere instituten onderzoek doen. Wij zullen jouw gegevens dan, geanonimiseerd, met die andere instantie delen. Jij wordt daar in een dergelijk geval altijd vooraf over geïnformeerd.
Artikel 6 Slotbepalingen
Wij raden jou aan deze privacyverklaring regelmatig te raadplegen, omdat wij wijzigingen in het beleid kunnen aanbrengen. Als je vragen hebt over deze verklaring of de wijze waarop wij jouw gegevens gebruiken, kun jij een e-mail sturen naar info@parentsinc.nl. Als je een klacht hebt over de manier waarop wij met jouw gegevens omgaan, kun je ons dat ook laten weten. Daarnaast kun je contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.